Wydarzenia z wyjazdu Twojego dziecka w pigułce: szybko i wygodnie!

Miniblog Szarpie 2013› Zagranica › Grecja

Chorwacja - Wybrzeże Kvarneru

Grecja

« wróć do listy
Do zobaczenia za rok!

Data dodania: 04.08.13 | godz. 00:00

Nadszedł czas pożegnań. Do zobaczenia za rok. Dziękujemy za wspólnie spędzony czas. Mamy nadzieję, że bawiliście się wyśmienicie. A już za 7 dni zapraszamy na stronę www.szarpie.pl, gdzie w zakładce Strefa Premium znajdziecie galerię ze zdjęciami z turnusu - doskonałe uzupełnienie wakacyjnego albumu. Pokażcie bliskim, jak się bawiliście!

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Podsumowanie – turnus II

Data dodania: 02.08.13 | godz. 00:00

Ostatni dzień w Grecji spędziliśmy na zboczach najwyższego masywu górskiego Grecji – Olimpu. Po spacerze wąwozem Enipeas i wizycie przy źródełku Afrodyty, udaliśmy się do pięknego miasteczka Litohoro. Zwiedziliśmy urokliwy zamek Platamonas oraz wioskę górską Paleos Panteleimonas. Wieczorem podsumowaliśmy nasz wspólny pobyt wręczając uczestnikom pamiątkowe dyplomy. Odwiedziliśmy także po raz ostatni grecką plażę aby się wykąpać. Szkoda, że kolonia dobiega już końca. Na szczęście zawsze jest możliwość spotkania się za rok :-)

Drużynowe zawody sportowe – turnus II

Data dodania: 01.08.13 | godz. 00:00

Czwartkowy poranek nie zwiastował najlepszej pogody. Dlatego postanowiliśmy rozgrzać naszych uczestników poprzez rozegranie drużynowych zawodów sportowych na plaży. Konkurencje nie były łatwe ponieważ koloniści musieli zmierzyć się z zimną wodą, kamienistym brzegiem i lepkim piaskiem. Na szczęście wszystkim udało się ukończyć wyścigi, a za trud włożony w ich wykonanie zostali nagrodzeni słodkim poczęstunkiem. Popołudniu rozpogodziło się, co wywołało zbiorową radość na myśl o basenowych kąpielach i wylegiwaniu się na leżakach. Dwadzieścia osób, które wybrały się na Meteory miały ułatwione zadanie ze względu na temperaturę, przyjemniej było się wspinać wzdłuż masywu Olimpu i Dolinę Tempe. Unikatowy zespół skalny Meteorów składa się niemal z pionowych, monolitycznych bloków skalnych, na których średniowieczni zakonnicy usytuowali swoje imponujące do dziś klasztory. Po ich zwiedzeniu w malowniczym miasteczku Kalampaka, położonym u stóp miasta koloniści mieli możliwość zakupu pamiątek. Wieczorem po kolacji czeka na nas zorganizowana przez ośrodek dyskoteka przy basenie.