Wydarzenia z wyjazdu Twojego dziecka w pigułce: szybko i wygodnie!

Miniblog Szarpie 2013› Góry › Wisła

Chorwacja - Wybrzeże Kvarneru

Wisła

« wróć do listy
Do zobaczenia!

Data dodania: 27.07.13 | godz. 00:00

Nadszedł czas pożegnań. Do zobaczenia za rok. Dziękujemy za wspólnie spędzony czas. Mamy nadzieję, że bawiliście się wyśmienicie. A już za 7 dni zapraszamy na stronę www.szarpie.pl, gdzie w zakładce Strefa Premium znajdziecie galerię ze zdjęciami z turnusu - doskonałe uzupełnienie wakacyjnego albumu. Pokażcie bliskim, jak się bawiliście!

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatni dzień w Wiśle!

Data dodania: 26.07.13 | godz. 00:00

Porankiem wyruszyliśmy do Hotelu Gołębiewski, gdzie mogliśmy poszaleć w aquaparku. Największym powodzeniem cieszyły się zjeżdżalnie i jacuzzi. Po wodnych szaleństwach ostatnie zakupy i spacer po Wiśle. Po obiedzie podsumowaliśmy kolonie, rozdaliśmy dyplomy i nagrody. Odbyły się ostatnie zajęcie taneczne oraz pokaz zdobytych umiejętności w dziedzinie tańca współczesnego, funky, jazz, disco. Po kolacji odbyły się ostatnie rozgrywki w piłkę nożną. Dzień zakończyliśmy pożegnalną dyskoteką. "Tak niedawno, żeśmy się poznali, a już pożegnania nadszedł czas..." Szkoda ! ;)

Budapeszt

Data dodania: 25.07.13 | godz. 00:00

Dzisiaj wyjechaliśmy na całodniową wycieczkę do Budapesztu. Zwiedzaliśmy plac Bohaterów, pałacyk Vajdahunad, parlament, wzgórze Zamkowe i Wzgórze Gelleita. Mieliśmy okazję zobaczyć uroczystą zmianę wart przed pałacem prezydenckim. Ze wzgórza Gellerta podziwialiśmy panoramę miasta. Byliśmy również w Oceanarium - Trojniarium, gdzie oglądaliśmy egzotyczne gatunki ryb i innych zwierząt. Wróciliśmy o 23:30, zjedliśmy pyszną obiadokolację i poszliśmy spać.